HTML

Librarius

Egy kult-közösség írásai: nyers, szabad, szórakoztató. Könyv, színház, film, buli, minden, ami felkavaró és élményszerű. Ha még többet akarsz tőlünk olvasni: www.librarius.hu

Friss topikok

  • Erzsébet Czebe Tóth: @mirx: mióta függ a pártállástól a zenei hallás????? Te zöldségeket beszélsz illetve irogatsz a sz... (2014.09.05. 08:59) ByeAlex, leírva

Linkblog

ByeAlex, leírva

2013.05.16. 12:55 Librarius

A fél magyar sajtó egy pályaelhagyó újságírón köszörüli a tollát. Vajon irigységből? (Bakos András írása)byealex1.jpg

ByeAlex nem akkor szúrta el, amikor a közönségszavazatokkal – a zsűri igyekezete ellenére – megnyerte az Eurovíziós Dalfesztivál magyar döntőjét. A végzetes hiba az volt, hogy miután győzött, hazament, lefeküdt és elaludt – anélkül, hogy mindenkinek, aki kapkodva meg akarta őt szólaltatni, nyilatkozott volna. Még az is elfogadható megoldás, ha összehoz egy tízmondatos sajtóközleményt, menedzsmentje pedig elküldi az érdeklődő szerkesztőségeknek.  „A magyar sajtóban nincs olyan, hogy szabadnap” – oktatta ki szemrehányóan egy kolléga a békítő sajtótájékoztatón, nyilván afölött mérgelődve, hogy vasárnap nem tudott nyilatkozatot kicsikarni az énekesből, pedig a főnökei ezt követelték tőle. „De nálam van!” – zárta le a vitát Alex.Tovább...

104 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://librarius.blog.hu/api/trackback/id/tr755303020

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Taroltunk az Eurovízión! 2013.05.16. 21:41:49

Rövid Tomi Bevallom című dala tarolt Malmőben a '13-as Eurovíziós Dalfesztiválon! Exkluzív felvételek és az utca hangja. A mozgóképet nagy méretben és hangerővel méltóztassék megtekinteni.          

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mrs.Columbo 2013.05.16. 18:38:57

Jó írás, tökéletesen összefoglalja, amit gondolok erről az egészről.

Rick Carton 2013.05.16. 19:13:59

Ki ez az ember egyáltalán? A legvégső megnyilvánulása annak, hogy a bezzegnek, undergroundnak indult alter-bölcsész-indie-hipszter-belvárosiszuperértelmiségi-romkocsma stílus mára nemcsak tömegessé, de hihetetlenül kopottá és szánalmassá vált.

Fejesrob 2013.05.16. 20:12:32

Kisember, aki beleszarik a médiába és attól híres, hogy minden szart leírnak róla. Na meg kapott 7 milcsit is.

Én ugyan nem csípem a libsiket (egy másik blog szerint kőlibsi), de a srác egész értelmesnek néz ki ahhoz, hogy kinője, így drukkolok neki.

Szívassa csak a médiát és ne foglalkozzon a kritikákkal, tuningolt celebek még nála is szarabbul énekelnek.

Persze hangoztassa sokat, hogy minden Élet menetén ott van, akkor kevésbé kötnek bele. Ugyanezért a tetovált Bazilika sajnos nem volt túl jó ötlet. (Innen is látszik, hogy keresi az útját a srác, dehogy nem vérlibsi, Sorosjanicsár, az tutkó)

de Florentia 2013.05.16. 20:22:00

ByeAlex jóarc, drukkolok neki! A mocsok sufnituning celebekre, és a belőlük élősködő féreg médiára meg szarni kell.

Shopping 2013.05.16. 20:27:15

bájalex biztos jó fej, de ez egy énekverseny volt.

Énekelni meg nem tud a szerencsétlen.

Innentől kezdve jogosan utálja mindenki.

Ez olyan mintha a 100méteres futóversenyt a teknős nyerné, mert "olyan aranyos, szavazzunk rá".

Énekversenyen az nyerjen aki a legjobban énekel.
pont

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2013.05.16. 20:32:50

Az a kár, hogy értelmetlen a szám szövege és nincs zenéje.

És ez nem a fanyalgás, egyszerűen szar, rossz, fos minősíthetetlen.

Persze, egy bölcsésztől nem kell sokra számítani.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.16. 20:33:30

Szerintem kifejezetten szimpatikus, hogy nem fürdik a népzserűségben, és nem akar celeb lenni.
Hogy újságíró a végzettsége, az annyit se számít, mint egy pár dingókutyavese.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.16. 20:35:04

@Shopping: "Énekversenyen az nyerjen aki a legjobban énekel."

Akkor a csillagszületik, meg a többi szar is lehúzhatja magát :D

@kolbászoszsömle: Sajnos a többi, itt-ott látható celeb "zenéjéhez" képest még így is fényévekkel jobb.

@Fejesrob: +1

kvadrillio 2013.05.16. 20:40:38

IGEN...A ZEMBER ILYENKOR EL SZOKOTT GONDOLKODNI, HOGY VAJON KINEK AZ ÉRDEKE, HOGY EGY TEHETSÉGTELENT SZTÁROLJON ?

...HMMM....VAJH...KIKNEK IS ÉRDEKE ..........

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2013.05.16. 20:43:08

@ColT: A zenéjének a komplexitása a Boci, boci tarkát idézi.

A szövege pedig nem éri el azt a színvonalat sem, amit a fenn nevezett dal nyújt.
Ő az intellektuális szalonidióták kis Grófója.

A többi magyar előadóval összehasonlítva egyszerűen a középmezőny alját sem éri el.

Olyan a szövege, mint aki nem tudja, hogy mit jelentenek a szavak, és amiről úgy gondolja, hogy jól hangzik, azt beleírja a dalba.

Az a csávó egy kókler.

Fejesrob 2013.05.16. 20:59:11

@kolbászoszsömle: OK, akkor hogy hogy nem a többi magyar előadó nyert ott?

Ez a közönség válasza arra, hogy már évek óta nem szükséges a zenéhez érteni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.16. 21:20:26

@kolbászoszsömle: És? Minimalizmus és gagyi között is van különbség.

"A többi magyar előadóval összehasonlítva egyszerűen a középmezőny alját sem éri el"
Úgy mint a Váradi Roma Café, vagy a Nox? :D
Azokat még zenének sem nevezném, ő meg az elején 1db gitárral lépett fel.
Tud zenélni, és ennél mélyebbet is, ha akar.
Nem vagyok oda érte, de legalább hasonlít egy művészre, vazz.

@Fejesrob: +1

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2013.05.16. 21:23:34

@Fejesrob: Úgy, hogy azok, akik szavaznak, azok azok az emberek, akik nem csak, hogy megveszik a kínai gumipapucsot, de még az utcára is kimennek benne.

linócsik 2013.05.16. 21:32:13

Az MTV úgy felfújta a DAL c. műsorát, hogy már hétfőn elkezdték reklámozni a következő hétvégére tervezett részt. Óriásplakátok a fővárosban, a csapból is a DAL folyt...
Aztán megismerhettük a győztest....Elképesztő, hihetetlen, és ehhez hasonló reakciók szinte mindenhonnan.
A malmői döntő is eszeveszett reklámot kapott itthon, felkorbácsolva az emberek érdeklődését, és bemagyarázva, hogy micsoda siker ez a dal...
A bukta ezután jön, csakúgy, mint az előző években...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2013.05.16. 21:35:27

@ColT: Hasonlít arra az archetípusra, amit az emberek képzelnek arról, hogy milyen egy művész.
No, ő pont olyan és azért olyan, mert olyan akar lenni, mint egy művész.
Ennek a neve: ripacs.

Amúgy ez kezd hitvita lenni!

Van akinek az, hogy "az én kedvesem egy olyan lány, akit farkasok neveltek" azt jelenti, hogy szabad meg vad, van akinek meg azt, hogy bizonyára morog, amikor eszik, valamint, ha domináns helyzetben érzi magát, akkor odaszarik az út közepére.

Van, akinek nem tűnik fel, hogy a kócos hajat nem fonják, hanem fésülik.

Meg efféle dolgok.

Ez, innen nézve intellektuális különbségnek tűnik, mondván _engem_ érdekelnek a leírt és kimondott szavak, azok a gondolatok, amiket ki akartak velük fejezni, azoknak meg, akiknek ez nem fontos, azoknak meg elég, ha dúdolják csendesen...

kb.

igazságos 2013.05.16. 21:38:43

Fél???? :D

Meg lehet nézni a szennylap blikket is: ismert énekesek nyilatkoznak ByeAlexről :D

na, ezek tényleg irigyek

én leszarom, hogy néz ki a csávó, nekem tetszett a dalocska

jobban, mint Radics Gigi szamáróbégatása, macskavonyítása, meg Kállay lopott dala, amit ha angolul énekel, akkor ennyi erővel ki se álljon, mert van régi eredeti

Vastag gyerekről nem is beszélve.

Tényleg szomorú, amit leművelnek a csávóval, és ilyen cirkuszt csinálnak vele.

Pedig csak el merészelte venni a helyet a csodatehetségnek és világszámnak titulált senkiktől az ingyenes utazást és ingyé kereseti lehetőséget.

de Florentia 2013.05.16. 22:54:59

Hoppá! Alex a döntőben!!!444!!! Ezt dugd fel a seggedbe nagy feró!!!:)

burakefendi 2013.05.16. 23:22:28

nekem szimpatikus ez byealex jelenség. a legtöbb előadó ott erőlködik a sok egyformán mesterkélt számaikkal, közben a szélgép lengeti a hajukat, ő meg elénekel egy kis egyszerű dalt. a sok megkeseredett ember meg gyűlölködik, irigykedik.

burakefendi 2013.05.16. 23:28:25

@Shopping: "Énekversenyen az nyerjen aki a legjobban énekel."

nem énekverseny, hanem dalverseny, ahol a legszerethetőbbnek kell nyernie és nem a legtechnikásabbnak.

Esperes úr 2013.05.17. 00:15:58

És mi van, ha ugyanazért szavaznak rá mások is, mint a hazaiak: "basszátok meg a tenyésztett szaraitokat!"?

JohnHenry 2013.05.17. 00:27:45

bámulatos, hogy páran mennyire primitív ösztönlények vagytok.

ha a tag véletlenül megnyeri a versenyt (nyilván nem fogja, gyenge ország áll mögötte), ti akkor is valami kifogást fogtok keresni.

a magyaroknak tényleg nem kell őr-ördög a kondér mellé.

CsárliFirpó 2013.05.17. 01:14:08

Bye Alex ma este akkora fricskát nyomott a sok károgó, irigy, tipikusan a libsi szennymédián nevelkedett konzumidiótáknak, hogy ihaj!:)
Azzal, hogy bekerült a döntőbe, már teljesítette is küldetését, még ha 24. is lenne. Azonban minden egyes, ettől jobb eredménnyel bemutat egy hatalmas középső ujjat a teljes magyar rothadó celebvilágnak és média világnak!

is 2013.05.17. 01:18:59

@Fejesrob: ez a magyar társadalom. már mindenben a hülyék diktálnak. politikában, énekversenyen, mindenütt. az a 30% hülye most éli ki magát Magyarország romjain. nehogy már a hozzértők mondják meg bármely témában. a szakértelem komcsi trükk. most már mink, emberek haddmondjuk meg. van nekünk OrbánViktor is meg ByeAlex is. nem ám mindenféle 'szakértő'. úri huncutság. aki a legszerethetőbb. ezt szeretem, énekelni, országot vezetni nem kell tudni. punktum.

is 2013.05.17. 01:19:47

@Esperes úr: másoknak ismeretlen ez a mentalitás, hogy odaszarok a házam elé, ha mással van bajom.

braue 2013.05.17. 04:12:13

Szerintem inkább azért, mert rendkívül gyenge. Legalábbis az énekléshez feltétlenül.

DcsabaS 2013.05.17. 06:12:19

Az "Eurovision Song Contest" már a nevéből fakadóan is egy DALverseny (már mások is megpendítették). Tehát nem a túláradóan erőlködő előadókról, hanem a dalokról kell(ene) szólnia. Dal pedig az, amit dalolni lehet! Nem holmi zsűri, "szakértők", netalán operaénekesek által, hanem a KÖZÖNSÉG által(!) - és ez bele van kódolva abba, hogy a szabályok szerint A KÖZÖNSÉG DÖNT. (Ezért aztán eleve felháborító volt, hogy nálunk meg egy zsűri folyton beleokoskodott, hogy ki a jó, és ki nem. Mert EZEN a dalversenyen NEM az ő szavuk számít!)
ByeAlex dala egyébként igazi dal, sőt, a népdalokhoz hasonlóan könnyen megtanulható és énekelhető, mi több, kívánságra variálható, fejleszthető.
Az éneklése (előadói stílusa) nemesen egyszerű. Meglehet, nem is tudna másmilyen lenni, de EHHEZ A DALHOZ mindenesetre tökéletesen passzol.
A szöveg szintén egyszerű, érthető, de távolról sem üres, mint gondolják azok, akik "profiként" vagy "igényesként" hozzászoktatták magukat a bonyolult, de amúgy tényleg üres HALANDZSASZÖVEGEKHEZ.
Az meg különösen vicces, amikor egyes okoskodók lesajnálják az amúgy filozófus végzettségű, csak éppen a közelmúltban újságíróként funkcionáló ByeAlex intellektualitását :-)...
A helybéli közönség reakcióit elfigyelve, náluk (és más országokban is) ugyanúgy hathat ez a dal, mint nálunk. Sok sikert hozzá!

Jaffar 2013.05.17. 07:17:41

@Fejesrob:
Tehát, ha vérlibsi, akkor nem jó a szám, ha meg nem vérlibsi, akkor király?
/facepalm

Jaffar 2013.05.17. 07:20:59

@is:
Azért ne aléljünk el a szakértöktöl. Pláne, ha az euróvizíóról van szó. A közönség döntsön, ne egy-két f@szfej, akik azt hiszik, hogy mindent tudnak. Ez különösen igaz a kritikusokra.

2013.05.17. 07:59:13

Szarnak szar szerintem is de vicces ez az egész cirkusz körülötte.
/popcorn

Netuddki. 2013.05.17. 08:21:21

Nagyon jól csinálta szerintem. A bulvármédia gyakorlatilag a hozzá hasonló embereken élősködik.
Ha interjút akarnak akkor egyeztessenek a menedzserrel, álljanak be a sorba, aztán fizessenek mint a katonatiszt. Ha nem fizetnek, nincs interjú. Ezt így kéne csinálni, csak a bulvármédia túlságosan hozzászokott az olyan celebekhez akik még fizetnek is azért csakhogy bekerülhessenek a médiába...

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2013.05.17. 08:31:35

Kik szavazták be ezt a farkot, vagy ánuszt? Metéltfütyisek, vagy nemileg másként gondolkodó homik? Mert tehetsége, sem hangja nincs. Kiállásról meg nem is szólva.

ftk 2013.05.17. 09:11:16

@IGe: Hát izé, gondolom, többek között a határon túli magyarok :)
(Nem lehetne, hogy pártállástól és mondjuk egyéni ízléstől függetlenül drukkoljunk a magyar döntősnek? Tudjátok, mint az olimpián...
Nekem mondjuk rokonszenvesebb a tavalyi, meg a tavalyelőtti szereplőknél/daloknál, de ez mindegy, magyar döntősünk van, álljunk már mögötte.)

Szelid sunmalac 2013.05.17. 09:12:08

@ColT: Egeszen pontosan! Lehuzhatja magat! Az emberek tobbsegenek egyaltalan nincs hallasa, kulso benypomasok alapjan itel, es birkakent koveti a zsurit, vagy azokat, akik a fodrasznal epp velemenyt nyilvanitanak.
Nagyon sok fele stilusban hallgatok zenet es jatszom/jatszottam jomagam is. Ezert magara a stilusra nem mondok semmit, mert az szubjektiv. Erdekes, hogy ennyire retegzenet valasztottak ilyen sokan, de hat istenem. A szam maga tucatzene, semmi, limonade, es zeneileg is egy igen egyszeru valami. Sok gyermekenek joval bonyolultabb ennel, de az Euroviziora tobbnyire csak ilyen mismas szamok mennek.
Az mar egy teljesen mas kerdes, hogy semmi hangja nincs, es irgalmatlanul hamis. Ezt nem birom elviselni es leeg a bor a pofamrol. de tudod mit? Ne legyen hangja, de legalabb tisztan sohajtozna el. De nem bazmeg. Egyszerre minden tenyezo ervenyesul, a sok hulye meg hajtogatja, hogy neki tetszik, mert masoknak tetszik, tehat biztos jo, ezert majd jol megszerettetem magammal, ha mashogy nem, hat tudatalatt.
Oszinten. Ha egy tokismeretlentol mutatnek az embereknek egy hasonlo szamot, lejatszana magatol masnap? eszebe jutna, hogy de meghallgatnam?

göndörke 2013.05.17. 09:16:25

hajrá Alex !!!
kicsit hamis volt, kicsit csúnya de a mienk !
igen,végre valami más a sok egy tucat szélfútta dal között
nem véletlenül tapsolta végig a közönség, mert dallamos , élvezhető
és szívből szól a szövege,a saját érzéseit mondja el , nem csak úgy általánosságban a szerelemről dalolászik
és hogy angolul ment a szöveg hátul tök jó volt,nagyon klassz volt a ledfal,látványos
nekem nagyon tetszett!

braue 2013.05.17. 09:20:54

@ftk: Ép ember nem tud a rossz ízlésnek szurkolni.

Cinkes 2013.05.17. 09:22:24

hiszti ide vagy oda, a dal nem tetszik, se a hangja, se az előadásmódja, aztán persze mindenki másnak meg egészségére

braue 2013.05.17. 09:27:50

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: "Az emberek tobbsegenek egyaltalan nincs hallasa"

Én erre szoktam azt mondani, hogy teljesen felesleges az emberek 90%-ának nagy értékű cuccot venni, úgy sem hallja a különbséget.

Nekem meg húszezerért bort, mert nem érem az ezerforintos és a húszezres közt a különbséget. De ezzel talán még több ember van így. Mégis fogy a hiper felszerelés és a kurva drága bor is. Ez csak a tehetősek majmolása, mert akkor azt hiszi a pór, hogy valaki lett, ha magának nem is meri bevallani, hogy neki nincs különbség.

Mindfield 2013.05.17. 09:28:56

@kolbászoszsömle: Iggen, amit a dal szerzői nem tudtak, hogy egy dal nem attól művészi, hogy mindenféle baromságot egybedobálunk, ami művészien hangzik, hanem van egy téma, amit megpróbálunk úgy elmondani, hogy gondolkozni kelljen rajta.

Amit a bájalex csinál, azt egyszóval úgy mondják, hogy giccs. Méghozzá a legszörnyűbb fajtából, ugyanis a giccsnek megvan a maga közönsége, ők nézik a brazil szappanoperákat, kiszeltündét meg a többit. Az, hogy ez a "dal" egy egész országot képviselhet tökéletesen leírja egy ország elmeállapotát, engem például mind a dallam, mind a szöveg rettentően idegesít, de sajnos nem tehetek ellene semmit, mert az emberek már annyira lesüllyedtek, hogy képesek mindent bekajálni, amit a rádióból, TV-ből hallanak, és nincs ez másként a politikával sem.

zsg? 2013.05.17. 09:29:37

Lucifer revíziót tart a pokolban, megfelelően gondoskodnak-e az ördögök a rájuk bízottakról.

Az első kondér alatt vígan lobog a tűz, a kondér mellett egy tábla:
NE MÁSSZ KI! Lucifer kérdésére az ördög így felel:
- Ezek itt a németek. Tüchtig nép, betartják a szabályokat.

A következő kondér is mintaszerű, ám tábla helyett itt egy géppisztolyos őr áll.
- Ezek itt az oroszok. Ha valamelyik megpróbál kimászni, az őr a géppisztollyal visszakényszeríti.

A harmadik kondérnál is minden stimmel, de Lucifer felvonja szemöldökét:
- Nem látom az őrséget, és tábla sincs.
- Ide nem is kell, ezek a magyarok. Ha egy megpróbál kimászni a többi visszahúzza.

braue 2013.05.17. 09:31:57

@zsg?: Ha olvastál volna nem írtad volna.

JohnHenry 2013.05.17. 09:32:02

@ftk: nono! az olimpiai bajnokokat is fikázzák sokan!

Mike36 2013.05.17. 09:32:02

Olyan kellemes kis dalocska. És végre nem megaszar ízű, dallamú. Utálja aki akarja, nem nagyon számít.

braue 2013.05.17. 09:33:50

@JohnHenry: Azt azért nehezebb. Az objektív, hogy te voltál gyorsabb, vagy valaki más.

Szelid sunmalac 2013.05.17. 09:35:15

@Mindfield: Megmondom oszinten, a szoveget nem is nagyon tudom ertelmezni, mert belollem egesz egyszeruen hianyzik a modern muveszetek iranti fogekonysag. Ezert a masodik sor utan nem nagyon koncentraltam ra, inkab zenelileg vizsgaltam.
A modern "muveszetrol": A Pompidou kozpontban barangolva akadtunk a kovetkezo mualkotasokra:
1. Egy nagy feher vasznon a jobb felso sarokban egy fekete potty
2. Egy osszepreselt autoroncs
3. Egy mosogep (Igen, jol olvasod! Egy egyszeru, szimpla mosogep!)

Sok muerto elgondolkodo fejet vagva bologatott, en pedig nem tudtam megallni rohoges nelkul.
Biztos bennem van a hiba!

Mike36 2013.05.17. 09:37:23

Ja és mielőtt vki azt mondaná nincs hallásom vagy a fodrászom mondta hogy alex mennyire jó, csak jelzem hogy m1et sem nézek. Meg az egész hajcihő sem nagyon érdekel. A giccsről meg nekem nem ez a szám jut eszembe.

Szelid sunmalac 2013.05.17. 09:38:51

@braue: Akkor sem, ha azt mondjak neked, hogy szineiben a kongoi naplemente utolso sugarai es a katica szarnyan levo harmatcseppek tukrozodnek vissza, izeben fantasztikus modon otvozodik a feher etcsokolade, az erdei malna es nyomokban az elso rozsaszirmok tekintete, illata pedig megkapo modon adja vissza az ezereves gyantat es az osz elso juharleveleinek erezetet?
Na ugye, hogy megvenned!

Szelid sunmalac 2013.05.17. 09:39:51

@Mike36: Ertem. Tehat mivel nem nezel m1-et, van hallasod, es fodraszhoz is jarsz. En kerek elnezest!

2013.05.17. 09:45:19

mivel nem a soerii & pooleket küldték erre a sz*rra, ezért tök mindegy ki ment helyettük, úgyis egy rakás hulladék

az az egyetlen valamire való legkirályabbzenekar, aki faszán meg is nyerhetné

Cinkes 2013.05.17. 09:51:15

@Fejesrob: azért ez az "ami liberális nem lehet jó" felfogás kicsit beteges

braue 2013.05.17. 09:52:33

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Na akkor főleg nem.:))

Pedig ittam én már százezren felüli üvegenkénti árú bort is (a pincémben is van egy 1957-es öt puttonyos aszú, meg még egypár más muzeális értékű, de inkább eladnám, mint megigyam, kár belém), és még meg se mondtam annak aki itatta velem, hogy a faszom adott volna annyit érte, nekem ugyanolyan, mint az ezerforintos.

(Érzem én a borok közti különbséget, de messze nem mindig a drágább javára. Jó ez is, az is, de nem érzem mi a faszért kéne tíz-húszsoros árat fizetnem, ha egyszer én nem érzem az összefüggést az ár és az íz közt. Ráadásul magam is sok mindennek hasraütéssel állapítom meg az árát és ez nem befolyásolja az árú forgalmát. Annyit kell elkérni, amennyit hajlandó a vevő kifizetni! Nagyon el tudom képzelni, hogy ez másnál is így van.)

Fejesrob 2013.05.17. 09:56:03

@is: Hol élsz te?

Nézz már rá az ország állapotára Gyurcsány és Bajnai idejében és nézz rá most. Úgy, hogy vissza kell éppen fizetni egy csomó adósságot, nagyságrendekkel többet mint Gyurcsányéknak, úgy, hogy az egész EU válságban van.

Te nem gondolkodtál el, ha ilyen kibaszott tehetségesek kedvenceid és ilyen gagyi Orbánék, hogy a faszomba nem nyernek kedvenceid soha egyetlen időközit sem.

Az, hogy az emberek hülyék nem elgondolkodás, az azt jelenti, te nem gondolkodsz.

Fejesrob 2013.05.17. 09:58:51

@Cinkes: Természetesen liberalizmus alatt a liberális pártok és emberek működését értem. Nevezhetjük SZDSZ-nek is, de ahogy nézem, a nemzetközi liberalizmus is ugyanilyen. (Kommunista, anarchista múlt, a zavaros emberkéket Sorosék jó érzékkel támogatják és küldik az egyes országok politikai porondjaira).

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.05.17. 10:00:09

@Shopping:

Ez nem énekverseny, ez egy sóműsor. Az éneklés csak egy szempont sok közül.

Szelid sunmalac 2013.05.17. 10:00:39

@braue: Egyertelmuen a bor kore krealt nev, marka, imidsz, tortenet, es legfokepp a penzosszeg, amit ezeknek a letrehozasara koltottek. Ez ma mindennel igy van, a zenevel, ruhakkal, mindennel. Az emberek 90%-a koveti ezeket, elfogadja, leginkabb mert lusta energiat fektetni abba, hogy tajekozodjon es sajat velemenyt alakitson ki, masreszt mert mondjuk nincs erre (anyagi) lehetosege. Peldaul az altalad emlitett bort csak kevesen engedhetik meg maguknak, hogy aztan megmondjak: Ez nem is olyan jo! Igy kenytelenek hinni a masok velemenyenek, akiket raadasul meg utanozni is szeretnenek, hogy kicsit elerhetobbkozlesegbe keruljon az alom, amiert nap, mint nap kepesztenek. Ezeket az embereket megertem. De egy olyan tucatarunal, mint a tv vagy a zene, amit ezer forrasbol gyakorlatilag ingyen lehet elerni, csak a lustasag a mervado.
Egyebkent en is ittam 41-es Zwack barackpalinkat, amit allitolag Franciaorszagba mentettek ki, es nemreg talaltak meg azt a par hordot. Hogy ez mennyire igaz, azt nem tudom, de egy feles 19500-ba kerult es semmi mast nem lehetett erezni, csak a keresu tolgyfa izt. Meg sem ittam.

Fejesrob 2013.05.17. 10:01:02

Ezek szerint tegnap átment a válogatón. Na a hazai fikázók egyre kínosabb helyzetben vannak. Élvezném, ha megnyerné.

Mellesleg nem ő lenne az egyetlen, aki dünnyögve tudott egy csomó lóvét keresni.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.05.17. 10:02:24

@zsg?:

Ugyanez a vicc létezik még egy rakás kelet-európai országban.

deku82 2013.05.17. 10:03:57

1999. óta ők jutottak a döntőbe:
2005. NOX (12.)
2007. Rúzsa Magdi (9.)
2011. Wolf Kati (22.)
2012. Compact Disco (24.)
2013. ByeAlex (1-26. ?)
Eltérő stílusú dalt adtak elő, mégis mindegyiknek szurkoltam, mert Mo-t is képviselik.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.05.17. 10:04:47

Én eddig mindig azavaztam a versenyen, de sosem a magyar résztvevőre, mert eddig mindig érdektelen volt. Most először szavaztam a magyarra. ByeAlex kifejezetten jó volt. Esélyes az első 10 közé bekerülni a döntőben. én a 9-10. helyre tippelem.

Esperes úr 2013.05.17. 10:05:23

azért érdemes megnézni az elődöntő youtube-ra feltöltött cuccainál lévő kommenteket. sokaknak tetszik a szám, úgy tűnik

Cinkes 2013.05.17. 10:09:17

@Fejesrob: na erre értem azt, hogy beteges. Kicsit bővebben: volt ugye a mi Viktorunk aki anno liberális vót csak hát túl sok hely nekik ottan má nem vót ezér úgy gondolta, hogy mostan már legyünk mi jobboldaliak, meg konzervatívok. Elhintjük, hogy nagyon de annyira éljen a nemzet, arra sok paraszt úgyis vevő. Szóval megtalálta a piaci rést, a parasztok meg bódogok, hogy nem Gyurcsány meg a liberálisokok rabolják ki őket hanem a konzervek. Ezt itt leírhatnám baloldalira is lefordítva ha gondolod, de az sem tűnne kevésbé betegnek. (Ha nem volt egyértelmű a célzás csak szólj és kicsit szájbarágósabban is előadom)

tomfree 2013.05.17. 10:09:46

Szerintem hamis volt tegnap meg gyenge is a dala, de azért szurkoltam neki. Bár azt nem értettem, hogy magyarok nem szavazhattak rá, akkor ki szavazott rá egyáltalán a határon túliakon kivűl? Egy külföldi nem érti az éneket, hamis is és dalnak nem nevezném. Érdekes azért az egész, de hajrá neki a döntőben.

Kristl 2013.05.17. 10:10:47

Is, Kolbászoszsömle:
Alex jelenleg a szentpiac láthatatlan keze. :]

Fejesrob 2013.05.17. 10:16:19

@Cinkes: Ja, "liberális vót" Fogalmazz b+, normálisan, ha valakivel beszélgetni akarsz, ne a te színvonaladon. Ha nem vagy képes, mi a faszomat vitatkozol? Olvass meséket, mindenki ott kezdi, aztán ha túl vagy legalább az indiánkönyveken, megpróbálhatod.

braue 2013.05.17. 10:20:02

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Kétségtelen, hogy a kultúra kommerszizálódik, mert ma már szinte mindenki hozzáférhet. Mivel az embereknek nincs saját ízlésük (meghatározó, erős), ezért igazodnak a hangadókhoz. (Vagy mint itt, aki bejutott, az csak jó lehet.)

Én már a nadrágaimat, ingeimet, zakóimat is magam tervezem és készítettem, majd harminc éve. Nem egyszer megvették volna a szabásmintáimat, de nem eladók. (Nem is vagyok rászorulva.) A feleségem ki is nyírna, ha egy tucatpasi mellett kellene feszítenie.:))

Cinkes 2013.05.17. 10:21:55

@Fejesrob: ej de betaláltam a közepibe, he.

Esperes úr 2013.05.17. 10:23:03

"When I listened to the song for the first time I hated it. Now it's one of my absolute favorites this year. Congrats to Hungary for sending this great entry and for making it to the final!"

'Very lovely, natural, nice to listen, I wish the best to Hungary in Finals from Lithaunia :)"

"Hungary is trolling this year :))) I shall vote for them!10 points from Romania."

"Not single time to mention 'love' but so love-expressing this sing is! Though you don't understand a word of Hungarian, you can get the love feeling and still it is not sugar-coated la-la-la-la!"

"I got really happy when this song got through to the final! I really love this song. It's so simple yet really good."

"This song is so simple and beautifull, it's my favorite this year. 12 points from Slovenia"

"I also like the Hungarian and the Dutch entry this year. Both are original (in some way unusual) and genuine. Hope they will further succeed."

Esperes úr 2013.05.17. 10:25:59

"A genuine and lovely song. All the best for Hungary in the final! My votes from Holland..."

"LOVE THE HUNGARIAN SONG. hope this makes sensation and wins on saturday. Good luck ByeAlex, great song"

"I can not explain way, but this is somehow simple and cute :-)"

Esperes úr 2013.05.17. 10:28:56

"very good song and CUTE boy=) Greating, Hungary! <3 from Russia!=)"

"So, so AWESOME!! WELL DONE HUNGARY!! ^^"

"voted for you TWICE!!! ;D"

"many points from germany"

"Hooo Hungary, I loved your song, hope a top 5 for you! Here in France, we love the guitarist, good haircut! ;)"

igazságos 2013.05.17. 10:30:23

@Esperes úr: azért volt kötelező hipszterezés, ne csak a kedves kommenteket másold ki

meg egy bunkó leírta: DE SZÉP NŐ :D

meg kötelező ekézés: hungary hungry is

komolyan mondom, a külföldieknél is sok a primitív

hogy erről még mindig nem koptak le!

és ezen röhögnek, meg folyton ezzel jönnek elő

mondták azt is, hogy nem értik a magyar dalt, hogy mit keres ott

az a döbbenet, hogy egy-két jobb számot is kitúrt

mindenki dicsérte a saját országát, de Wolf Katinál szinte mindenki ott szurkolt neki, most meg egy-két ember biztatta csak

Esperes úr 2013.05.17. 10:34:30

"12 points from Serbia!! ♥"

"Love this years Hungarian entry) So fresh and cute) Best of luck) Hugs from Russia xoxo"

"12 from Cyprus. Genius!!!!!"

"Apsolutely lovely song, gentle ,nice, different,beautiful melody..love it"

"Big surprise of the night for me... I see it has a great position in the final, I hope people pick up the phone and vote. Great Tune... Good Luck from UK !"

"I honestly don't know what about this song makes me so happy :). Love it. Was surprised when it made to the finals. No song I usually like ever does. Besides, the guitar guy is one fine man ;).
12 pts from Slovenia!"

Esperes úr 2013.05.17. 10:36:05

vannak szarozó kommentek is persze, de elég kevés az örvendőkhöz képest

Esperes úr 2013.05.17. 10:38:33

hogy úgy mondjam, a magyar kommentek között arányaiban sokkal több a fikázó megjegyzés

DcsabaS 2013.05.17. 10:38:48

Aki kíváncsi egy összehasonlításra az élő és a stúdió verzió között, keresse a youtube-on:

ByeAlex - Kedvesem (My SweetHeart) (LaRCS, by DcsabaS, 2013 EuroVision)

www.youtube.com/watch?v=7cTpY16iVs8

Szelid sunmalac 2013.05.17. 10:41:14

@Esperes úr: Honnan is szedted ezeket a kommenteket? Hivatalos oldalrol? Miert, mit gondoltal, kik fognak oda es mit irni?

Esperes úr 2013.05.17. 10:44:01

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: a youtube-ról...

figyi, azzal, hogy továbbjutott a szám, szerintem már sikernek tekinthető, egy kicsit talán megérdemli ez a gyerek, hogy itthonról is drukkoljanak neki

Kristl 2013.05.17. 10:44:08

@igazságos:

Ha Wolf Kati olyan jó lett volna, megnyerte volna a versenyt.

igazságos 2013.05.17. 10:47:04

Really every tv- or radioshow in The Netherlands is laughing about #Hungary, #Romania and #Armenia and ask themselves: why?

amíg mentek a dalok, bizony rendesen ment az ekézés, nem volt könyörület

DcsabaS 2013.05.17. 10:50:20

Ez meg az 1974-es ABBA összehasonlító videója:

ABBA - Waterloo (LaRCS, by DcsabaS, 1974 EuroVision)

www.youtube.com/watch?v=6ZKdbutFwQ8

zsg? 2013.05.17. 11:15:14

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Öööö.. hogyan szavaztál a magyarra, merthogy a saját országból nem lehet szavazni a saját versenyzőre. Vagy külföldön élsz?

Scagnetti 2013.05.17. 11:29:05

És ki nem szarja le, hogy nem rohant egyből a magyar bulvársajtóhoz fényeztetni magát?! Ettől csak szimpatikusabb lehet. Szemben a sok vinnyogó celebbel, akik a döntő után telerinyálták a sajtót, mert nem valamelyik agyonsztárolt gigafaktoros hulladék nyert a tucatslágerével.

Hajrá Alex! Ha nincs is sok esélye, az nem a zenéje miatt van, hanem azért, mert magyar.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.05.17. 11:32:45

simán savanyú a szőlő.
meg a zenéje is szar.

igi1 2013.05.17. 11:42:44

@doggfather: az lehet, de ezek szerint a többi x-faktoros meeg megasztáros zenécskéje MÉG ENNÉL IS SZARABB.

Hajdúnék, Szabó Zsófikák meg Radics Gigikék most valahol kiterülve fetrengenek a vörös dühtől, mert már a sárga földig leirigykedték magukat korábban fikázás címén. Címlapon szerepeltek, ahogy kórusba szidták Alexet, kemény megjegyzésekkel.

ez a legszebb és ezért Alex mindig a kedvencem lesz! :)

hátha még benne lenne az első 10-be, na akkor lenne ám nemulass a TV2 lúzercelebjei körébe!

OLYAN SZÉP TÖRTÉNET. Már ezért megérte!!!!!

braue 2013.05.17. 11:52:29

@igi1: Én egyiket se szeretem, sőt igazán azt se tudom kikről is beszélsz (A Radics ismerős ugyan), de ettől még a srác nem tud az éneklésről semmit.

igazságos 2013.05.17. 11:58:57

@braue: szerintem ne is nézz utána, jobban jársz

hozzá vagyunk szokva a visítozós, tucatzenéhez, mint amilyen az eurovízión most is ment, mindenki ezzel a táncos, illegető-billegető vonyítós, kornyikálós számmal jött

arról ne feledkezz azért el, hogy Alex szinte csak most kezdte a pályát, és ez nem énekverseny, hogy operákat kellene énekelni

a dal számít, semmi más, mindegy, ki énekli

őszintén, én negyedszerre kedveltem meg a dalocskát, először nem tetszett

de egyike vagyok azon keveseknek, akik mindig védték, még a blikkbe is

mindegy is, hányadik lesz, leiskolázta a senkiket, akiket ezerrel nyomatnak, holott ők csak egy felfújt lufik, amiket a népre tukmálnak

ELÉG VOLT EZEKBŐL, tudomásul kéne venni!!!! Nem kell több x-faktor, megasztár, voice, nem, nem kell!!!!

Sokkal több tehetség van, akik ezért nem rúghatnak labdába, mert a két kiadó itthon a két csatornához szerződött, és az aktuális tehetségkutató senkijeit nyomatja világsztárnak titulálva.

kukatr 2013.05.17. 12:00:29

Ő egy jól megérdemelt beintés az Eurovíziós 'Dal'fesztiválnak és a magyar 'zenei' életnek.

fidesz 6 tagkönyv 2013.05.17. 12:42:26

Na most sápítozzanak az irigy zenészek akiket még Soroksáron túl sem ismerik,mert olyan szarok (pl ákos.palcsó,pataki)tünjenek el a médiából.Hajrá Alex jó voltál.

mirigy187 2013.05.17. 13:05:31

Magával az emberrel semmi bajom. De a száma és a zenéje szar. Ennyi erőből Uhrin Benedeket is küldhették volna

TBal 2013.05.17. 13:07:18

Miután a vélemények itt elég szélsöségesen vagy pro vagy kontra vannak, jövök kicsit egyrészt-másrésztezni.

Néhány számnál, amiket nagyon kedvelek (viszonylag kevésnél), van egy megborzongás, hidegrázás, már az elejétöl, olyan, ami eltölt, ami nagyon jó érzés. Ennél a számnál is van ilyen, és onnantól nem érdekel, hogy mennyire tiszta az ének. Van, hogy énekhang váltja ki, van, hogy egy jól megválasztott hangeffekt, ez olyan, amit nem lehet megmagyarázni. Érdekes módon pont a refrénnél nincs meg ez a fíling.

Hallgattam más számait is Alexnek kíváncsiságból, ott, enélkül az érzés nélkül azok tényleg huszadrangú produkciók.
Ezt a borzongást nem mindenki érzi, ök az ócsárolók - és megértem öket, mert ha racionálisan próbálja nézni az ember, hogy mi ebben a számban a jó, akkor nem sok mindent talál. @Esperes úr: -nál is vannnak kommentek, hogy átjön az érzés, meg hogy nem tudja, miért, de szereti. Ez a fíling-dolog kb. olyasmi lehet, mint hogy van, aki tudja U-alakúra hajtogatni a nyelvét és van, aki nem.

Igazából ennyi... akinél van borzongás, szereti, akinél nincs, utálja. Ha a hangszerelésen változtatnának, valószínüleg a borzongás is eltünik.

Szóval, én kivételesen megértem mindkét tábort, mert mind a kettönek igaza van a maga szemszögéböl.

kifordított nagyanyó 2013.05.17. 13:29:03

Ha véletlenül megnyeri,azok is a seggét nyalják majd akik beszóltak neki.:))
Mondjuk amikor ez a dal került ki győztesen én is ledöbbentem,hogy: pont ez?!?!

Elijah_Baley 2013.05.17. 13:31:03

monnyuk a poén kedvéért nyerhetne is, olyan még úccse volt h mi legyünk az elsők

burakefendi 2013.05.17. 13:56:25

@is: "van nekünk OrbánViktor is meg ByeAlex is. nem ám mindenféle 'szakértő'. úri huncutság. aki a legszerethetőbb. ezt szeretem, énekelni, országot vezetni nem kell tudni. punktum."

A komcsik nyugodtan énekelhetik az internacionálét szépen, artikuláltan, kiváló hangképzéssel, a többiek meg had élvezzék azt ami nekik tetszik, attól, aki szimpatikus nekik. ;)

mirx 2013.05.17. 14:08:11

@burakefendi: ez ilyen tipikus magyar izé, hogy arra vagyok büszke, hogy nincs hallásom, akinek van, az meg csak rohadt sznob komcsi lehet. igazi prolimentalitás.

Bakos András 2013.05.17. 14:30:22

Tisztelt Olvasók!
Köszönöm, hogy végigolvasták a jegyzetemet, és ilyen komoly látogatottságot hoztak össze a librarius.hu-nak. Volt egy hozzászóló, aki azon lamentált, hogy ez most akkor liberális blog vagy sem. A librarius könyvárust jelent: az oldal elsősorban irodalomról, művészetekről, könyvekről szól. Az Eurovíziós Dalfesztivál úgy jött ide, hogy a magyar döntő előtt közöltük az összes dal szövegét, mint verset, poénból.
Látogassanak meg minket legközelebb is!
Bakos András

burakefendi 2013.05.17. 14:44:02

@mirx: idézve azt, amire válaszoltam: "a szakértelem komcsi trükk." ami proli dolog, az a gyűlölködés és irigykedés, ami szerencsétlen srácot körulveszi. ha nem tőled vette el a szereplési lehetőséget, nem tök mindegy neked, hogy ki van ott?:)

énok 2013.05.17. 15:25:57

@Shopping: Bocsi nem ének, hanem dal verseny volt és a dalt értékelték. Ami jó, még annak ellenére hogy kicsit hamis is volt.

Erzsébet Czebe Tóth 2014.09.05. 08:59:43

@mirx: mióta függ a pártállástól a zenei hallás?????
Te zöldségeket beszélsz illetve irogatsz
a szezon és a fazon esete:-))))
süti beállítások módosítása